A fost o vreme în care căutam cu interes păreri despre magazine online. Asta se întâmpla undeva pe la începuturile mele în ale shopping-ului de pe net. După cum era de aşteptat, informaţii relevante nu prea găseam în urmă cu ceva ani, prin urmare am renunţat rapid la obiceiul acesta. În timp, comerţul online a început să ia amploare. La fel şi interesul internauţilor pentru diverse achiziţii doar la un click distanţă. Au apărut tot mai multe magazine online cu oferte care mai de care, menite să atragă clienţii. Acesta e un lucru pozitiv, înseamnă că principiul concurenţei funcţionează, aşa cum este şi normal să se întâmple pe o piaţă cu cerere şi ofertă.
Părerile despre magazine online uneori contează
Este extrem de important să alegem conştient magazinul din care urmează să achiziţionăm ceva, orice ar fi el. Nu ajunge doar ca interfaţa magazinului online să fie una atractivă, iar oferta irezistibilă. Mai contează şi ca raportul calitate-preţ să fie unul corect, iar aspecte ce ţin de ambalare, livrare, timp de livrare, asistenţă etc. să se deruleze ireproşabil. Pentru mine contează să am posibilitatea de a restitui numaidecât un produs în cazul în care acesta nu corespunde standardelor descrise. Mai mult decât atât, este vital ca persoanele responsabile de partea comenzi-clienţi să îţi ofere răspunsuri prompte cu amabilitate şi profesionalism. Mulţi promit asta, dar prea puţini îşi onorează promisiunile.
Cum să faci un shopping corect?
Să faci shopping online pare a fi relativ uşor. Aţi observat că, odată ce aţi vizualizat un produs pe un site oarecare, acesta începe să se afişeze peste tot în speranţa că, poate-poate, îl veţi lua acasă?! Dacă mai are şi un preţ redus, iar reducerea pare a fi de nerefuzat, respectivul magazin este cu un pas mai aproape de a-şi câştiga un nou client: pe dumneavoastră. Mare atenţie! Uneori, nici reducerea, nici produsul nu sunt ceea ce par. De exemplu: un parfum contrafăcut la un preţ de parfum contrafăcut. Nu vă lăsaţi prinşi în capcana unor reduceri false! Accesaţi câteva magazine la rând, comparaţi preţurile, iar apoi luaţi decizia. Asta dacă într-adevăr vă pasă la cine vă merg banii şi, mai ales, ce cumpăraţi.
Astăzi, canalele sociale, după cum este şi popularul Facebook, ne sunt la îndemână când dorim să aflăm câteva păreri despre magazine online. Paginile într-adevăr serioase au activată acea rubrică de recenzii în care clienţii pot scrie despre experienţa lor de shopping. Paginile cu adevărat serioase vor permite să rămână publică orice fel de recenzie, inclusiv cele negative. Acesta este un semn de respect, consideraţie şi transparenţă faţă de clienţi şi de persoanele care le-au apreciat pagina. Dar să nu vă impacientaţi, nu există un business care să mulţumească pe toată lumea.
Un articol interesant care sigur ar suscita interesul amatorilor de cumpărături online am găsit aici: Cum aflăm dacă un magazin online este serios.
Aici veţi descoperi şi o serie de păreri despre magazine online care v-ar putea interesa. La rândul vostru, aveţi posibilitatea de a lăsa review-uri despre experienţa dumneavoastră ajutând astfel potenţialii clienţi să facă cea mai bună alegere.
În ce măsură vă interesează ce păreri despre magazine online au unii şi alţii?
Eu nu prea fac cumparaturi online.
Fac cumpărături online foarte rar, dar întotdeauna verific părerile celorlalți cu privire la calitatea produselor, atitudinea persoanelor care se ocupă de livrarea acestora și politica de retur
Eu, de acum incolo, de fiecare data cand voi avea ceva de spus despre un magazin de la care am achizitonat ceva, voi scrie pe acest site si sper ca astfel sa fiu de folos altora, sa ii ajuta sa evite dezamagirile.
[…] Păreri despre magazine online – am căutat și am găsit […]
[…] Păreri despre magazine online – am căutat și am găsit […]
[…] Păreri despre magazine online – am căutat și am găsit […]