Cu toții cunoaștem cât de important este pentru un antreprenor ca afacerile să îi meargă bine și să se bucure de un real succes în dezvoltarea acestora. În acest scop, administratorii care își conduc business-ul au întotdeauna grijă ca niciun detaliu să nu fie lăsat la voia întâmplării. Așa s-a nimerit ca eu, șef de vânzări în compania în care lucrez de 3 ani, să primesc un rol aparent facil.
A căzut astfel în sarcina mea să organizez o întâlnire între câțiva membri ai societății pe care o reprezint, printre care și șeful meu direct, și cei ai unui posibil viitor partener de afaceri. Ei, dar ce partener?! Dacă nu ar fi fost vorba de unul dintre principalii competitori de pe piața constructorilor din Europa și dacă nu chiar de o țară ca Germania, cu siguranță misiunea mea ar fi fost cu mult mai săracă în emoții. Din fericire, totuși, merita efortul; cele două părți se aflau în tratative pentru semnarea unui acord bilateral referitor la un parteneriat de lungă durată în ceea ce privește execuția unor lucrări de mare amploare.
În mod cert, este mai mult decât o întrevedere formală între doi colaboratori, este un adevărat eveniment de afaceri, ce vine cu un potențial de îmbunătățire a situației economice atât a întreprinderii și, de ce nu, chiar a unor regiuni însemnate de pe cuprinsul țării noastre.
Am fost cu toții de acord că o asemenea întâlnire nu se poate desfășura în orice locație, și mai presus multe alte aspecte, cadrul de negociere trebuia să fie unul pe măsura deciziilor și a planurilor care se vor a fi adoptate. După un număr mare de telefoane pe care le dădusem și care nu ma convinseseră absolut deloc, iată că am găsit soluția perfectă: chiar în zona centrală a capitalei, se înalță mândru Golden Tulip Times, un hotel de 4 stele cu un statut de nivel european.
Întrucât domniile lor urmau să petreacă 3 zile în capitală, am rezervat din timp 2 camere standard, cu mic-dejun inclus, cu efectuarea de plată online fără nicio problemă. Toate camerele aveau atât facilitățile standard (Conexiune Internet Wireless, Aer Condiționat controlat independent, Seif, Minibar etc.), baie complet echipată, cât și condiții de curățenie de nota 10*.
Timp de 2 zile au avut loc, bineînțeles, negocieri peste negocieri, luări de cuvânt, discuții interminabile, teorii ale conspirației și câte altele inerente unei astfel de întâlniri oficiale. Prezenți la toate acestea erau principalii angajați ai firmei în care activam ca șef vânzări, directorul meu, secretarul, câțiva colaboratori și, bineînțeles, subsemnata. Fiindcă nu avea să fie o întâlnire oarecare și se cerea respectat un anume protocol, se impunea să ne fie pusă la dispoziție o sală mare de conferințe. Pentru aceasta, Golden Tulip Times m-a pus la grea încercare, între ghilimele fie vorba. De ce spun asta? Fiindcă nu știam pe care dintre cele 3 săli disponibile aici să o aleg :Belvedere, Panorama sau Ronda ? Cântărindu-le, am ales-o pe Panorama datorită spațiului generos, a vederii deosebite spre Casa Parlamentului, precum și a faptului că avea o largă expunere spre lumina naturală. Ce a urmat? O adevărată reuniune la vârf, tocmai de la etajul 9. Totul a decurs impecabil, am avut parte de cele mai moderne echipamente, de aer condiționat, de spațiu și, mai ales, de discuții a căror finalitate și concluzii sperăm să le aflăm curând.
Din 2 în 2 ore, era programat să luăm câte o pauză de 20 de minute, timp în care se cobora la parter la Café Times pentru a servi, după preferințe, o cafea, o apă minerală, eventual o gustare. Invitații noștri nu doar dă au făcut remarci pozitive cu privire la decorațiunile avangardiste, moderne, care îmbrăcau spațiul, dar păreau să se simtă extrem de bine, ca la ei acasă. Pentru noi, era extrem de important să discutăm cu oameni relaxați, cu o stare de spirit pozitivă.
Micul-dejun, prânzul și cina au fost servite într-un decor, de-a dreptul special. Situat la mezanin, în Restaurantul Good Old Times unde abia aștepți să deschizi meniul și să te delectezi cu “mâncare pentru suflet”. Dat fiind că era chiar în miezul zilei, prânzul, în regim à la carte am avut ocazia să-l luăm împreună cu domniile lor. Mâncarea atent pregătită și aranjamentele în stil minimalist, dar elegant, care dădeau farmec sălii, precum și personalul, toate au fost analizate cu minuțiozitatea și totodată cu exigența specifică « neamțului». Prin urmare, nemții noștri, potențiali parteneri, nu au avut încotro decât să se declare pe deplin satisfăcuți. „Sanfte Musik. Ich mag!”, nu s-a putut abține să spună, la un moment dat, unul dintre cei doi invitați făcând o referire clară la acordurile muzicale ce străbăteau în fundal. Era o muzică într-adevăr liniștitoare, dacă e să mă întrebați pe mine. Cât despre mâncare, doar atât: “Sensationelles Essen!” Ei au spus-o!
Omisem să vă spun faptul că imediat după ce avionul în care se aflau a aterizat la București, invitații noștri au beneficiat de transfer aeroport -hotel într-un autovehicul spațios, dotat cu aer condiționat. La sfârșitul celor 3 zile, transferul către aeroport s-a făcut în același fel.
Cu toate că organizarea putea să iasă și mai bine de atât, atât șeful meu, cât și invitații de peste hotare, au ținut să ma felicite pentru felul în care au fost aranjate lucrurile.Este adevărat, când vorbim de întâlniri de afaceri, oficiale, de răscruce, un asemenea eveniment la hotel, și nu numai într-un hotel, necesită concursul a mai mult de o persoană. Până în ziua de azi am păstrat un gând frumos față de personalul de la hotel Golden Tulip Times, niște oameni care și-au dat tot interesul la prepararea rețetei unui eveniment de afaceri reușit. Ceea ce a și fost, în final.
Un eveniment pregătit cu atenție și cu profesionalism, un eveniment cu o etichetă specială: GTT.
Sursă foto: goldentuliptimes.com
Citeşte şi: FRICASSÉE SPÉCIALE À LA CND TURISM
[…] Golden Tulip Times. Întâlnire de gradul…nouă […]