Unii dintre noi ne-am învățat deja ca în luna noiembrie să vânăm reduceri și oferte speciale grandioase. Black Friday. Da, este acel moment din an care nu trebuie să te prindă cu portofelul gol. Asta mai ales dacă ți-au rămas ochii pe ceva la care râvnești de ceva timp.
Și anul acesta, cei de la Notino ne-au oferit întru delectare trei săptămâni de Black Friday, trei săptămâni pline de reduceri. Am așteptat până aproape în ultimul moment, dar uite că nu îmi pare rau. Săptămâna aceasta, până duminică exclusiv, este un discount frumușel de 25% la produse de la:
Branduri populare pe care toată lumea le iubește
Știm cum vine asta cu brandurile. Poate că termenul te duce, în general, cu gândul la produse care costă mult. Nu este chiar așa. Unele branduri erau în mare vogă și în perioada adolescenței mele și continuă să fie și azi. Au devenit populare prin aceea că au făcut treabă bună la un preț accesibil.
Maybelline

„Maybe she’s born with it. Maybe it’s Maybelline.” Vă mai amintiți sloganul, nu-i așa?
De la Maybelline am avut fel și fel de cosmetice de-a lungul vremii. Cel mai folosit produs de mine de la ei a fost… mascara. Bună de tot și ieftină! Aveam norocul să găsesc produsele lor inclusiv în micile buticuri de cosmetică. Pe atunci, nu exista online-ul și, desigur, nici atâta diversitate.
Mă surprinde să văd că brandul există și azi și se bucură de vizibilitate. Au evoluat, au ținut pasul cu tendințele în cosmetică, dovedind constant creativitate. Astăzi, oferta lor este una suficient de generoasă încât sunt puține șanse să nu îți dorești măcar un ruj de la Maybelline.
Cum a început? Povestea Maybelline datează din anul 1915, când Mabel Williams, o tânără din America, creează primul ei produs de machiaj pentru ochi. Este vorba despre un rimel, care în scurt timp devine un accesoriu de nelipsit din trusa oricărei americance. Maybelline evoluează astfel de la o mică afacere de familie la un business de renume mondial în materie de cosmetică decorativă.
Catrice

De Catrice eu am auzit abia în urmă cu ceva ani, marca fiind pe piață de 16 ani. Probabil lipsa de mediatizare a brandului a făcut ca produsele cosmetice Catrice să nu aibă o foarte mare vizibilitate.
Ca nivel de preț, se situează sub cele de la Maybelline. Ca aprecieri, aș îndrăzni să spun să unele dintre ele le depășesc pe cele ale produselor ultra-cunoscute. Merită să parcurgeți niște review-uri dacă vă interesează. În linii mari, produsele Catrice sunt descrise ca având un raport calitate-preț bun.
Cosmetica decorativă a brandului este destinată feței, buzelor, ochilor, unghiilor.
Cum a început? Brandul Catrice a fost fondat de Christina Oster-Daum, care a pornit cu o abordare clară. Viziunea ei a fost de a crea niște cosmetice calitative, trendy, dar care să și fie potrivite pentru orice buzunar. În 2004, apar primele produse esențiale ale unui machiaj impecabil: fond de ten, rimel, pudră etc. Povestea continuă cu succes si astăzi spre încântarea adolescentelor care folosesc din plin Catrice.
CeraVe

Marca Cerave cuprinde o gamă amplă de produse de îngrijire a pielii. Au produse adaptate tuturor nevoilor pielii, fiind destinate igienei și îngrijirii pielii feței și a corpului.
Mi-am pus ochii de un timp pe gelul spumant de curățare pentru piele normală și grasă. Pe Notino are o medie de 5 steluțe la aprecieri și multe review-uri, semn că a atras atenția (iar acum mi-a atras și mie interesul; îl am deja în coș, aștept doar să revină pe stoc).
CeraVe este un brand din Statele Unite și are o experiență de peste un deceniu în îngrijirea pielii. Produsele sunt formulate în colaborare cu medici dermatologi, compoziția fiind formulată în așa fel încât să regenereze funcția de barieră naturală a pielii.
Tu ai vreun brand popular preferat? Care?
No Comments