Top 3 aspecte pe care le analizează orice CLIENT înainte de o COLABORARE

Top 3 aspecte pe care le analizează orice CLIENT înainte de o COLABORARE

Atunci când vorbim despre începerea unei noi colaborări profesionale, există numeroase aspecte pe care ambele părţi le iau în considerare. Dacă reprezinţi o companie şi în această perioada te afli în situaţia de a negocia parteneriate cu mai mulţi clienţi, citeşte în continuare acest articol, pentru a afla cum să gestionezi, în mod eficient, situaţia.

Iată câteva aspecte de analizat înainte de o colaborare cu potenţialii CLIENŢI!

1. Sediul firmei tale 

Practic, sediul companiei tale este primul lucru cu care posibilul client are contact. În cazul în care aţi stabilit o întâlnire, acesta se aşteaptă să fie primit într-un spaţiu modern, îngrijit şi uşor accesibil. De aceea, dacă nu ai investit încă într-o locaţie potrivită, este timpul să o faci. Aşadar, pentru alte informatii intra aici, unde poţi descoperi zona şi clădirea perfectă. Evită, cu desăvârşire, spaţiile mici, înghesuite sau aflate în zone extrem de greu accesibile. Optează, în schimb, pentru locaţii luminoase, cu o arhitectură plăcută, în stare bună şi, de preferat, cu parcare proprie, pentru un acces facil.

2. Atmosfera din sala de şedinţe

Dacă îţi inviţi viitorul client într-o sala goală, în care nu există decât o masă şi câteva scaune, vei crea, fără dubii, o impresie deloc favorabilă. Atmosfera va fi una anostă, lipsită de inspiraţie sau energie. Acest lucru nu înseamnă că trebuie să decorezi exagerat de mult camera de şedinţe, ci doar să fii atent la detalii.

Poţi găsi odorizante profesionale de camera pe www.sanito.ro, pentru a induce persoanelor ce păşesc în sal o stare de calm şi confort. Mai mult, include în cameră şi o tablă magnetică, pentru notarea ideilor importante, vaze cu flori proaspete, câteva piese de mobilier (un dulap şi câteva etajere), precum şi tablouri sau un tapet inedit.

3. Aspectul şi atitudinea echipei tale 

Dacă întâlnirea de afaceri va avea loc în sediul companiei tale, clientul va avea ocazia să îţi întâlnească şi coechipierii. Deşi se spune că aspectul fizic nu contează atât de mult, acesta poate contribui la formarea unei prime păreri. De aceea, informează-ţi colegii că urmează să aibă loc o întâlnire de afaceri importantă, într-un anumit interval orar. Astfel, ei vor fi pregătiţi pentru eveniment şi vei putea evita eventualele situaţii neplăcute.

Aşadar, dacă urmează să ai o perioada abundentă în ceea ce priveşte întâlnirile şi negocierile de afaceri, ţine cont de aceste trei aspecte esenţiale. În mod clar, vor face diferenţa!

 

 

Sursa foto: pexels.com

One thought on “Top 3 aspecte pe care le analizează orice CLIENT înainte de o COLABORARE

  1. Cred ca eu as fi pus echipa pe primul plan, dar mintile noastre functioneaza diferit si fiecare considera prioritar un alt aspect. Un lucru e cert – nu incepi nicio colaborare pana nu iti studiezi partenerul!

Lasă un răspuns

%d blogeri au apreciat: