Despre reclama perfectă – emoţionant

Despre reclama perfectă – emoţionant

Reclama perfectă? Ce e aia?

Există, oare, reclama perfectă? Nu obişnuiesc să mă entuziasmez  la reclame, la spoturi publicitare. În primul rând, pentru că multe dintre ele sunt atât de superficiale şi de stupide încât îţi vine să schimbi canalul în secunda 2.  Iar dacă schimbi , ai mari şanse ca în intervalul acela orar să prinzi aceeaşi reclamă pe un alt canal. Iar atunci te enervezi poate atât de tare încât muţi pe Discovery, Tv Paprika sau National Geografic. Sunt şanse ca acolo să nu fie vreo reclamă.

Reclame fără un mesaj clar, reclame în care produsul-vedetă este atât de ostentativ prezentat, reclame în care nume de branduri sunt pronunţate într-o engleză/franceză/germană stricată… Clar, ţi se ia de la un moment-dat. E ca şi cu filmele. Parcă nu mai ştiu ăştia să scoată ceva reuşit, ca pe vremuri.

Cred că până acum am văzut 5 reclame, cel mult,  care să-mi stârnească într-adevăr interesul (una era la hârtie igienică, poate unii dintre voi o reţineţi, chiar foarte deştept făcută :-))) )

Acum o vreme, am descoperit pe Internet un clip, o reclamă (nu este reclamă pentru TV). Am urmărit acest video de zeci de ori până acum. Nu exagerez.  Nu pentru că este vorba despre o marcă mondială pentru îngrijirea părului, ci pentru că TRANSMITE.

reclama perfectă

Am urmărit reclama aceasta cu gura căscată, am pătruns fiecare dintre cuvintele vocii masculine din fundal, m-am regăsit în fiecare secvenţă. Am regăsit aici povestea multor femei … iubite, apreciate, respectate şi surprinse de către parteneri. Realizezi la final că te-ai lăsat prins/ă de povestea în sine, de gesturile şi de prostelile tipic femeieşti, de privirea şi de comportamentul lui…

DAR, OARE, DE CÂTE ORI TREBUIE SĂ O URMĂREŞTI CLIPUL CA SĂ REMARCI CE PĂR PERFECT ARE TIPA AIA?

(să te apuce nervii, nu alta)

Pe cuvântul meu, cred că a 10-a oară i-am remarcat ăleia părul, elasticitatea şi strălucirea. Că-n fond, ce naiba, doar e reclamă la un brand notoriu de produse pentru păr (vopsea). Dar ştiţi când aflaţi asta? La FINAL, dacă aveţi răbdare.

Pe bune? Duhhhh!

Şi io care credeam că e reclamă la…love-love-love 😉 Că se numeşte Declaration of Love, nu?

Poate mulţi dintre voi, odată cu ultima scenă, v-aţi ridicat de pe scaun şi v-aţi îndreptat iute ale voastre. Atât de tare v-a putut copleşi sau nu. Sau poate, de ce nu, aţi rămas reci, ca piatra (Just another stupid commercial). Ori v-aţi şters repede slăbiciunea ochilor. Sau aţi fugit la partener să-i spuneţi că trebuie neapărat să vadă ceva.

Vă invit să-l vizionaţi… De câte ori vreţi voi.  Eu am lăcrimat ca proasta de fiecare dată.  De câte ori? Cam de zeci de ori, aşa.

Poate share-uiţi acest articol tuturor femeilor. Şi să vadă şi bărbaţii, clar!

Fiţi iubite, dragi femei! Iubiţi femeia, dragi bărbaţi!

Facebook Comments

6 thoughts on “Despre reclama perfectă – emoţionant

    1. Finalul e apoteotic! Nimeni nu se aştepta la una ca asta. Ştiam că meştereşte băiatul ăla ceva, dar nu aveam idee ce. Frumos! 🙂

  1. Reclamele care au la baza un mesaj emotionant din punctul meu de vedere nu se „demodeaza” niciodata. Le poti urmari la nesfarsit fara sa te plictisesti (cum erau cele cu Ghita Ciobanul, care devenisera foarte enervante).
    In Romania, reclama care mi-a ramas intiparita in minte este cea cu Fluturele (Cosmote).
    Mi-as dori sa vad acest spot si la TV!

    1. Corect. Eh, că mai era una la Edenia, cu grădinarul roşcat, carismatic, ce-i drept, şi copiii roşcaţi :-)) Mi s-a părut foarte tare! E drept, am şi uitat la ce produs Edenia făcea referire reclama, dar am reţinut ca e vorba despre aceasta marcă. Asta contează cred. Inclusiv al meu a găsit-o amuzantă.

  2. asta a scapat ieftin ca in engleza e scurta… intrebarea. dar ai nostri, saracii, cate floricele sa planteze ca sa scrie cu ele ”casatoreste-te cu mine”. Prea multe litere, plus cratima :))

    1. Bine zici. Că una ca asta nu mi-a trecut prin minte. Şi cratima, ahh, cratima…foarte important.
      Da-i romantică tare toată faza, nu? 🙂

Lasă un răspuns

%d blogeri au apreciat: